سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرفروش ترین انواع قفل دیجیتال سامسونگ

کمپانی سامسونگ صاحب یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین برندهای جهانی در زمینه ی تولید وسایل هوشمند، دستگاه های الکترومکانیک و بیومتریک است. این شرکت در رقابت با کشورهای امریکایی و اروپایی، پرفروش ترین انواع قفل دیجیتال در سطح جهان را تولید می کند. خرید قفل دیجیتال سامسونگ در اغلب موارد در جهت ارتقای سطح امنیت ورودی ها‌ و خروجی‌ های ساختمان هایی با فعالیت های سیاسی و یا تجاری در سطح کلان صورت می‌گیرد چرا که هیچ کدام از برندهای شناخته شده در زمینه تولید قفل دیجیتال تاکنون نتوانسته اند سیستم محصولات خود را در سطح قفل های دیجیتال سامسونگ و یا بیش از آن ارتقا دهند.

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ در انواع مختلف خود امکان خرید و استفاده از آن در آپارتمان های مسکونی را نیز فراهم نموده است. با معرفی اینقف برند محبوب در باب قفل دیجیتال با ما همراه باشید.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل اثرانگشتی سامسونگ

 اگر بخواهیم محبوب‌ترین قفل دیجیتال شرکت سامسونگ را معرفی کنیم باید از قفل اثر انگشتی نام ببریم. قفل اثر انگشتی سامسونگ در زمره اولین محصولات این شرکت در رابطه با تولید دستگاه های الکترومکانیکی جهت افزایش سیستم امنیتی در ساختمان های امروزی است.

این مکانیزم یکی از امن ترین شیوه های به کار رفته در طراحی و تولید قفل دیجیتال است چرا که برای بازگشایی درب قفل شده نیاز به اثر انگشت واقعی کاربر می باشد و امکان کپی برداری یا سرقت آن وجود ندارد.

قفل درب رمز دار سامسونگ

 استفاده از رمز برای قفل کردن درب ورودی یک ساختمان نیز انسان را متوجه پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تولید دستگاه های بیومتریک می کند. از جمله مهمترین پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تولید قفل دیجیتال رمزدار بهره گیری از سیستم تابع ذهنی است، بدین معنا که رمز مورد نظر در زمان وارد شدن نمایان نمی شود و افرادی که در آن محدوده حضور دارند قادر به تشخیص رمز مورد نظر از طریق صفحه نمایشگر قفل دیجیتال نخواهند بود.

قفل رمزدار سامسونگ

قفل دیجیتال کارتی سامسونگ

استفاده از کارت های الکترومغناطیسی برای بازگشایی قفل دیجیتال سامسونگ در برخی از دستگاه‌های طراحی شده امکان پذیر است. از این دستگاه ها برای افزایش ارتقای سیستم امنیت در بسیاری از دانشگاه ها و هتل ها استفاده می شود.

از جمله مهمترین مزایای کارت الکترومغناطیسی در مقایسه با کلید های قدیمی و مکانیکی، امکان غیر فعال کردن کارت مفقود شده در عرض چند ثانیه و از راه دور، بدون دسترسی به کارت مورد نظر است.

قفل دیجیتال سامسونگ ترکیبی

قفل هوشمند سامسونگ با قفل ترکیبی یکی از محبوب ترین محصولات این کمپانی می باشد. قفل ترکیبی امکان استفاده از دو مکانیزم مختلف برای بازگشایی درب ساختمان و یا درب کمد را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ به عنوان مثال قفل هایی که برای بازگشایی درب ساختمان و یا کمد از دو شیوه اثر انگشت و کارت الکترومغناطیسی استفاده می کنند در زمره‌ قفل های دیجیتال ترکیبی قرار دارند. این دو مکانیزم برای قفل های ترکیبی حصری نبوده و یک قفل هوشمند ممکن است از شیوه‌های دیگری برای بازگشایی درب استفاده کند.

منبع: digitaldoorlock.ir